Vrijdag 17 maart - Reisverslag uit Cañas Dulces, Costa Rica van Kok en Lizette - WaarBenJij.nu Vrijdag 17 maart - Reisverslag uit Cañas Dulces, Costa Rica van Kok en Lizette - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17 maart

Door: Kok en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Kok en Lizette

19 Maart 2023 | Costa Rica, Cañas Dulces

De hele nacht ben ik in de weer geweest, ik voel me waardeloos. Natuurlijk Kok ook lekker wakker gehouden vannacht. Ik kan niet mee met de canopy want ik kan nauwelijks op mijn benen staan en Kok ziet het ook niet zitten. Enorm balen, want hier had ik echt naar uit gekeken, zwieren boven de boomtoppen met een mooi uitzicht!

Ook de huifkartocht naar de modderbaden en aansluitend de barbecue gaan aan mijn neus voorbij. Kok staat klaar om mee te gaan maar voelt zich dan ineens toch ook alles behalve fit. Waarschijnlijk vindt hij het ook geen fijn idee om mij alleen achter te laten, maar mij help je alleen met water en ORS dus geen probleem. Maar nee, hij besluit in de lodge te blijven. Deborah regelt dat we op het park wat kunnen gaan eten vanavond, we hebben echt een top reisleidster!

Ik doe de hele dag hazenslaapjes, Kok trekt er nog even op uit om foto's te maken want het is een groot park waar we verblijven. Het hele programma van vandaag vindt plaats op dit enorme landgoed. En ja hoor, hij spot een prachtige regenboog toekan!

Het enige dat ik vandaag zie is een paar goudhazen die door de tuin scharrelen. Het zijn een soort uit de kluiten gewassen cavia's, wel grappige beestjes.

Kok gaat 's avonds wat eten, ik moet er niet aan denken. Maar rond een uur of acht voel ik me ineens een stuk beter en niet meer misselijk. Ik eet een banaan en dat gaat goed. Toch wel wat opgelucht omdat we morgen weer een reisdag hebben gaat bij ons rond 21u het licht uit. Deze dag maar snel vergeten…


  • 19 Maart 2023 - 19:06

    Mum.:

    Wat ontzettend jammer dat deze dag verloren is, lieverd. Ik weet hoe dat voelt!

    Maar gelukkig voel je je nu weer beter en heb je nog een hele week vol avontuur!


  • 20 Maart 2023 - 02:17

    Erna:

    Gelukkig weer een beetje opgeknapt Zet !

    Ik liep wat achter met lezen van het dagboek , maar ik ben weer bij hoor . Fijne bezigheid als je oogjes s’nachts even niet meer dicht willen vallen [e-1f609]

    Hopelijk heeft t eten gesmaakt vanavond, welterusten voor straks ….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Cañas Dulces

Kok en Lizette

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 14397

Voorgaande reizen:

10 Maart 2023 - 26 Maart 2023

2 weken Costa Rica

04 Augustus 2019 - 21 Augustus 2019

Slovenië

05 Augustus 2018 - 22 Augustus 2018

Portugal

31 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Vietnam van noord naar zuid

12 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Thailand

Landen bezocht: